Diář je již od střední školy mou nepostradatelnou pomůckou. Ráda si zapisuji plány na konkrétní den a promýšlím, co kdy provedu tak, aby mě to stálo co nejméně času. Diář skvěle kryje mou sklerózu a ulevuje mé hlavě, jelikož místo ní v sobě nese všechny ty připomínky a úkoly. Díky němu vím, kdy se koná který koncert, kdy jsem slíbila rodičům, že je má osoba navštíví, kdy mám jít do práce i triviální věci jako kdy si mám nabarvit vlasy a vyprat prádlo.
diar
Volba diáře vždy byla jasná – černý, střední velikost. To mi stačilo. Než jsem objevila Sport diary. Mít sportovní diář byl můj sen. Možnost zapisovat si sportovní výkony a výsledky do stejné knížečky jako své denní úkony? Bomba! Sport diary 2016 jsem proto musela hned vyzkoušet.

Diář vyšel ve dvou verzích – pro muže a pro ženy. Není překvapením, že jsem šla do té pro muže. Modrá a černá jsou moje barvy a obrysy mužského těla namísto ženského mi přece nebudou vadit. Tloušťkou je diář o dost silnější než diáře, které si běžně kupuji, ale při jeho multifunkčnosti si nemůžu stěžovat. Už tak se prý letošní diář oproti diáři z minulého roku ztenčil. Diář má formát A5, tvrdou obálku a uvnitř bílý papír (minulý rok prý byl recyklovaný, který bych viděla raději).

diar 2Hlavním tématem ročníku 2016 jsou doplňky stravy. Hned na začátku diáře tak najdete přehled nejčastějších výživových doplňků pro redukci tuku (dámské vydání) či pro svalovou hypertrofii (pánské vydání). Po něm následuje dvojstránka s návodem, jak do diáře zapisovat, celoroční kalendářní přehled a odkazy na různé internetové stránky Sport diary. Pak již začíná samotný diář. Jako první si můžete zapsat své tělesné míry, váhu a cíle a poté již následuje 1.ledna.

Na každé dvojstraně diáře najdete dohromady 3-4 dny (někdy je jeden den nahrazen receptem či tipem na cvik). Máte tak přehled o 3-4 dnech z týdnu. Já jsem zvyklá na celý týden na jedné dvojstraně, tak jsem zvědavá, jak mi toto jiné uspořádání bude vyhovovat. Každý den je rozdělen na dvě části – bílá slouží pro běžné záznamy, šedá pro ty sportovní (lze si sem zapsat dobu aktivity, výkon, spálené kalorie a tělesnou váhu). Na konci každého měsíce si pak znova můžete zapsat své míry, váhu, rekordy a cíle, což mě z celého diáře baví snad nejvíc.

Diář doprovází sportovní ilustrace…no, některé se mi líbí a některé ne. Jinak je ale vnitřek diáře designově řešen hezky. Diář je dále doplněn sportovními obrázky, články, rozhovorem, recepty a tipy na posilovací cviky. Co se týče receptů, tak se nejvíce vyřádí lidé na raw či paleo stravě. Sacharidy abys tu pohledal 😀 Moc nechápu, proč je diář takto zaměřený. Ne každý sportovec přece jede paleo. Recepty mohly být trochu rozmanitější, aby si každý vybral. No, tak třeba příště přehodí naopak na vysokosacharidovou stravu.

No, už se nemůžu dočkat, až si začnu 1. ledna 2016 zapisovat. Co vy? Chtěli byste také svůj sportovní diář? Pokud ano, můžete se zapojit do soutěže a zkusit své štěstí!

Pravidla soutěže:
1. Soutěž probíhá od 22.9.2015 do 28.9.2015.
2. Dejte like fb stránce Sport Diary a Dewii.
3. Sdílejte tuto fotku na svůj facebookový profil (veřejně, ať mohu kontrolovat :).
4. Čekejte a držte si palce.

Tagy : recenze

Zanechte mi zprávu